Гірськолижний комплекс "Красія"
      У рамках розробки брендбуку для Красії ми створили лозунг "Найдрайвовіший курорт України” та позиціонування "Красія — шалений фанат всього зимового, сніжного і драйвового". Цю ж атмосферу потрібно було передати і через візуал.
      Для цього ми використали ілюстрації лижників та сноубордистів для брендування комплексу та основної поліграфії: бейджів, грамот, вказівників, прайсів тощо, а для зовнішньої реклами — фото любителів сноубордів та лиж.
      Також було здійснено частковий рестайлинг комплексу без суттєвих змін логотипу, що вже був впізнаваним. Тож ми акцентували увагу на сніжинці, що складається з літер “К” та починає слово Красія, розробили нову кольористику логотипа (двохколірний, монохромні та ахроматичні версії) та додали дескриптор “гірськолижний курорт”. У айдентиці також розробили три види паттернів: сніжинки із логотипа, символи сноуборду та збірний паттерн з персонажами, підйомниками та ялинками.
      Підібрали палітру холодних відтінків: блакитного та синього, а також ахроматичного білого кольору, що передає атмосферу сніжної зими.

      Illustration
      Illustration
      Illustration