Мукачівський історичний музей "Замок Паланок"
      В основу бренду “Паланок” ми заклали є лозунг “Замок, який живе”. Навколо цієї концепції вибудовувалась вся візуальна та змістова частина.
      При розробці логотипу ми опиралися на силует замку, оскільки він є туристично впізнаваним та часто використовуваним символом, вписали його у герб, щоб нагадати історичну місію — захист своїх мешканців.
      Таким чином у логотипі вже поєднується велика цікава історія та ідея сучасної платформи для громадського життя на основі мукачівського історичного музею.
      У айдентиці цей взаємозв’язок ми передали через поєднання бежевого, синього та червоного кольорів, що контрастують між собою. Ми використали ефект накладання кольору на фото, що додає відчуття старизни самостійно або у поєднанні із фрагментами фотографій без ефекту і паттернами.
      36 сучасних іконок на заміну історичним емблемам чи таврам допомагають туристу швидше зрозуміти суть інформації, що подається на рекламних буклетах, стендах та інших матеріалах. Іконки самостійно використовуються для передачі різноманітності Паланку, де можна одружитись за мотивами весілля Ілони Зріні та Ференца I Ракоці, купити сувенір, виготовлений місцевими жителями тощо.

      Illustration
      Illustration
      Illustration
      Illustration